הסרת תמרור שהוצב לא לצורך ברחוב יאיר שטרן!
בסוף רחוב יאיר שטרן פינת רחוב הלוטם, הוצב לאחרונה באופן תמוה ובלתי מוסבר תמרור האוסר על הפנייה שמאלה.
כלומר, כדי לצאת מרחוב הלוטם לכיוון היציאה מקריין עקרון יש לפנות ימינה עד לכיכר ברחוב הרצל, ולפרסס בחזרה. מעבר לנסיעה מיותרת של כ-200 מטרים בכל פעם,
הדבר מאריך זמן הנסיעה הקצרה משמעותית- כיוון שרחוב הרצל פקוק בשעות הבוקר,
ומה גם- שניתוב הרכבים לכיוון הכיכר מעמיס על הפקק ברחוב הרצל אפילו יותר.
אנו לא רואים סיבה להצבת תמרור זה, שכן הכביש ברחוב יאיר שטרן הינו שקט ולא עמוס כלל במרבית שעות היום.
על כן- אנו, דיירי רחובות הלוטם, שחפית, הסנונית, האנפה, העפרוני, הסלעית, החופית ושחף - מבקשים את הסרתו של תמרור זה לאלתר!
צרו קשר עם המחבר
נהל את החתימות שלך
האם לא קיבלת את מייל האישור? או שאתה מעוניין להסיר את החתימה שלך?
נהל את החתימות שלך| התחבר על מנת לנהל את העצומה שלך. |
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.