אי הסכמה לשיעורי השלמה במד"ר
אנחנו סטודנטים של תעשיה וניהול שנה ב במוסד אקדמי רופין,
מצהירים בזאת על אי הסכמה לשיעורי "השלמה" במד"ר.
הובא לידיעתנו שהשיעורים הולכים להכיל חומר חדש ולא לסייע לנו כמו שביקשנו והתחננו עד כה.
אנחנו לא מעוניינים ללמוד חומר בנוסף להקצאת שעות שנקבע ע"י המל"ג.
איננו אשמים שצוות הקורס מתעסק במלחמות פנימיות ולא יודע לעמוד במכסת שעות וחומר לימודי כנדרש.
מצורפים בזאת שמות וטלפוני הסטודנטים החותמים על העצומה.
צרו קשר עם המחבר
נהל את החתימות שלך
האם לא קיבלת את מייל האישור? או שאתה מעוניין להסיר את החתימה שלך?
נהל את החתימות שלך| התחבר על מנת לנהל את העצומה שלך. |
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.