Atzuma.net

נהריה לא תהייה חירייה!

 אנו קבוצה של תושבים מודאגים!!! התברר לנו שעכשיו כשיש מלחמה ולא שמים לב, קיבוץ עברון מתכוונים לעשות קופה שמנה על חשבוננו. הם יעשו עשרות מיליונים ואנחנו נשלם בבריאות שלנו ובנוף שלנו. וגם בשווי של הנכסים שלנו.  הם מתכוונים להקים הר של זבל מתחת לבית שלנו. ממש כמו חירייה.

להצטרפות לקריאה שלנו, חותמים ואמרים: נהרייה לא תהיה חירייה!


חיות הסביבה
צרו קשר עם המחבר

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי חיות הסביבה יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


או

לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.
לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.
לא נציג את מספר הטלפון שלך באופן ציבורי באינטרנט.
אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:
אני לפחות בן/בת 16 שנים, ואני מקבל/ת את מדיניות הפרטיות של עצומה זו.