מתנגדים לקיצוץ שעות לימוד לתלמידי המנחיל - יול"ן ותקצוב עירוני

ביום האחרון של שנת הלימודים, יום א' ה-30 ביוני, פורסמה הודעה כי החל משנת הלימודים הקרובה יקוצצו שעות תכנית הוראה שמקבלים תלמידי המנחיל במסגרת יולן ותקצוב עירוני. שעות אלו מאפשרות לכל ילד ללמוד מגוון נושאים מעניינים וחדשניים ולהעשיר את היכולות והכישורים שלו, וכן מהוות יום לימודים ארוך.

החל משנת הלימודים הקרובה, יקוצצו שעות אלו בצורה דרמטית. שכבות א'ו-ב' הן הנפגעות העיקריות מההחלטה (כמעט יום לימודים מלא מקוצץ), אך הקיצוץ יחול גם על השכבות הגבוהות יותר שמקבלות שעות אלו.

חשוב לציין כי ההודעה על ההחלטה לקיצוץ נעשתה ללא התראה מוקדמת וללא הכנה מראש כי קיצוץ כזה עשוי להתקיים במתכונת זו או אחרת, וכי ישנם לא מעט הורים שהדבר היווה שיקול מכריע בבואם לבחור במסגרת זו. יתרה מזאת, בכל הימים הפתוחים לפני ההרשמה בית הספר התהדר בכך שהוא מעניק לילדים שיעורי העשרה רבים ומגוונים וכן יום לימודים ארוך.

ההחלטה לקצץ בשעות מתרחשת בשנה מטלטלת בה מנהלת ביה"ס מזה 24 שנים פורשת ועדיין לא נמצא לה מחליף, זאת לצד העובדה שאנחנו חיים בתקופת מלחמה, המייצרת חוסר יציבות לילדים ונטל נפשי וכלכלי כבד להורים. ההורים יצטרכו לשאת בתוספת תשלום למועדוניות של בית עמנואל או למסגרות פרטיות, כדי להשלים את השעות המקוצצות.

אם ילדיכם לומדים בבי"ס המנחיל, הצטרפו לעצומה לקריאה לעיריית רמת גן לתקן את החלטתה ולהחזיר את שעות הלימוד. אנו מצפים מעיריית רמת גן להמשיך ולתקצב את השעות הללו, החשובות לחינוך ילדינו, במיוחד בשנה כה מטלטלת.


נציגות ההורים בביה"ס המנחיל    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי נציגות ההורים בביה"ס המנחיל יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.

לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.

לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.


אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...