ואף על פי כן

אנו, נשות ואנשי החינוך המלמדים בשער הנגב, ואשר גאים לכהן בתפקידי הניהול, הסגנות, הריכוז, הייעוץ, ההוראה, החינוך, המנהלה, התקשוב, החינוך המיוחד, ההדרכה וכן הצוות התוספתי שחובר אלינו למעשה החינוכי המרגש והחשוב, מקשיבים לדברים הנאמרים בגנותנו, ולמען תלמידינו בעבר, בהווה ובעתיד יוצאים היום באמירה משותפת ובתמימות דעים, שלמרות הדברים הללו, ואף על פי כן, אנחנו נמשיך וניתן, נמשיך לחתור להצלחת תלמידינו בכל מזג, בטחוני, רפואי או אחר.

ומכאן אנו מצטערים על הבחירה לפגוע באנשי החינוך מקהילת שער הנגב ומחוץ.

 

כולנו, אנשים החינוך, מבקשים לעסוק ולבטא בימים אלו את מה שחשוב באמת, ולא לעסוק באמירות אומללות פופוליסטיות, שאין מאחוריהן מה שיחזיק אותן כאמיתות. התלמידים שלנו נושאים עיניהם אלינו ולא היינו רוצים שזיכרון הילדות והנערות שלהם יהיה כזה שבראשו כותרות שאומרות שהם גדלו במערכת חינוך גרועה שאין מה להתגאות בה. חלק ממה שיעצב את דרכם בחיים זה לדעת שהם היו שמורים ומוגנים בתוך חיי ביה”ס, שאנשי החינוך, שרואים אותם לפעמים יותר מהוריהם שלהם, ראו את הנפש שלהם ואת צרכיה, היו להם לחברים, למורים, למנטורים. שאנשי החינוך היו בשיח איכותי עם מובילים במועצה, עם ההורים ופורום ההורים. הם ממש לא צריכים לדעת שהמבוגרים האחראים, שאמורים להיות להם למודל, בעצם מבטאים אי אמון וחוסר הערכה, וכל זאת, מעל גלי הרשתות החברתיות.

לא מכבד ולא מכובד.

 

מעבר למעשה החינוכי, אנו מבקשים לשים דגש על החינוך הערכי של ילדינו, לחנך למעורבות חברתית-ערכית ולשים דגש על מה שחשוב ושמתקן עולם. תשומת הלב המירבית בימים אלו צריכה להיות לפעולה להשבת החטופים, ביטחון, בריאות, וכדומה. לאנשי החינוך אנו אומרים - מאמינים בכם!


קהילת שער הנגב    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי קהילת שער הנגב יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...