לוחמי חטיבת הצנחנים

חטיבה
שלום אנחנו רוצים לדבר כנציגים של כלל לוחמי חטיבת הצנחנים אשר נלחמים ומקריבים עצמם למען מדינת ישראל ותושביה כבר מעל שנה.
אנו רוצים בהקשר זה לפתוח את ריגשותינו בפניכם גורמי וקודקודי חטיבת הצנחנים שאנו פקודים לכם.
אנו נלחמים, מקריבים את החיים שלי, מסכנים את החיים שלנו ובעצם נותנים את כל החיים שלנו למען המלחמה הזאת שזה גאווה ענקית ועצומה לקחת בה חלק ועוד יותר את החלק הכי משמעותי בלחימה.
אנו נותנים ונמשיך לתת הכל למען המדינה ותושביה וזה בא עם אבל והאבל הזה הוא גדול.
אנו מרגישים התייחסות מזלזלת מצד הגורמים של החטיבה ושל הגדודים, אנו מרגישים שמתעסקים איתנו בדברים לא רלוונטים במיוחד בזמן הזה כגון: רסר שמאיים עליך לא להיכנס עם הצוות שלך ללבנון שאתה מקריב ומסכן את חייך כבר מעל שנה שזה לא דבר הגיוני בעליל.
נושא הבא הוא עניין הבית שאנו מרגישים שכן אפשר יותר התחשבות מצידכם לשחרר אותנו הביתה ולא בכזאת קלות להגיד שאנחנו סוגרים למרות המצב המסוכן שהמדינה נמצאת בו ואנחנו יותר ממבינים זאת אך בכל זאת חושבים שהזמן בבית הוא גורם מאוד משמעותי להמשך הלחימה שלנו וגם לנשום קצת אוויר וזה בא לידי ביטוי בקצה וגם במשפחות שלנו שיושבות בבית ומתות מדאגה.
עוד נושא שעלה הוא אובדן הציוד של לוחמים שאבד בתחילת המלחמה בגלל כל הבלאגן והגדודים מציבים לנו תנאים ואיומים על דברים שלא באחריותנו.
מקבלים יחס משפיל מהגורמים של הגדוד וזריקה של הנגדים עלינו בדיבור מזלזל ומתייחסים אלינו אל כמו אנשים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם.
לגבי הזמן בית יכול להיות שיהיו לוחמים חס וחלילה שיפלו בקרבות וביחס לזה שההורים בבית מתים מדאגות ויצטרכו לקבל את הבשורה הקשה מכל אחרי שלא ראו את ילדיהם במשך המון זמן וחשבנו שלמדתם לקח מהתמרון הראשון בעזה וזה שלא היינו בבית יותר מחודשיים וחצי וזה לא דבר נורמלי למרות שאנו מבינים את המצב שהמדינה נמצאת בו.
לגבי מצב הכוננות שאנו תופסים שזה לא הגיוני שאנחנו יוצאים מתמרון והכוננות פוגעת לנו בזמן בית למרות מקרים חריגים שאנו מבינים זאת.
לגבי האוכל בחטיבה, לא הגיוני שלוחמים לא יאכלו מנות בשר שהוא בשר אכיל ולא מה שאנו מקבלים ולפחות פעמיים ביום כדי שיחזק אותנו לקראת המשך הלחימה.
לגבי הצפוניים שגרים באזורים רחוקים מבסיסי הדרום, מבקשים התחשבות בזה בזמני בית שיוצאים גם ככה מאוחר ויש נסיעה של איזה ארבע שעות לצפון וזה מוגזם וגוזל מהזמן בית היקר.
יש אנשים שחברים שלהם נהרגו או נפצעו ורוצים לבקר אותם ואת משפחותיהם ובגלל הסגירות המונפצות האלו אנחנו לא מקבלים את הזמן הראוי לזה.
אנו לוחמי חטיבת הצנחנים מבקשים ממכם התייחסות והתחשבות בנו ונשמח יותר מזה להמשיך להילחם ביחד ולנצח את המלחמה הזאת.


חטיבת הצנחנים    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי חטיבת הצנחנים יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...