הגדרת קרית ביאליק כאיזור מלחמה

**לכבוד**
השר בצלאל סמוטריץ'
שר האוצר
משרד האוצר

שלום רב,

אנו, תושבי קריית ביאליק והקריות, פונים אליך בלב כבד ובתחושת דחיפות עצומה. מזה כשנה שהמדינה מצויה במלחמה, ובשבועות האחרונים, הקריות הפכו לחזית בפני עצמן. עירנו, קריית ביאליק, סופגת מטחי רקטות בלתי פוסקים בשל קרבתה למתקנים אסטרטגיים. יירוטים ואזעקות הם מנת חלקנו היומיומית, אך גרוע מכך – היו גם פגיעות ישירות בגוף ובנפש.

הכאב כאן הוא ממשי. ילדים מתעוררים בלילות בפחד, רואים את הוריהם בחרדה מתמדת. תושבים נפגעו, הבתים שלהם נפגעו, ולרבים מאיתנו אין כבר יכולת להתמודד לבד עם המצב הקשה הזה. עסקים קורסים, משפחות מתרסקות כלכלית, והלבבות נשברים אל מול חוסר היכולת להבטיח מחר בטוח לילדינו.

אני פונה אליך כיוזמת הפנייה, בשם תושבי קריית ביאליק והקריות, לא רק כשר האוצר, אלא כאדם עם לב ואחריות, שנמצא בעמדת השפעה אמיתית. ההכרה בקריות כאזור לחימה אינה רק צורך בירוקרטי – היא קריאת הצלה. הכרה זו תאפשר לתושבים לקבל סיוע כלכלי מיידי, פיצויים, והטבות שיתנו לנו מעט אוויר לנשימה ויכולת לעמוד איתנים מול המציאות הקשה שנכפתה עלינו.

המצב אינו סובל דיחוי. כל יום שעובר מעצים את המצוקה שלנו. אנחנו זקוקים לעזרתך עכשיו – להחלטות אמיצות ולתמיכה שתאפשר לנו לחיות בכבוד, להגן על משפחותינו ולשמור על חוסן קהילתי.

אני מבקשת שתפעל במהרה כדי לעזור לנו ולהביא תקווה ללבבות הפצועים של תושבי קריית ביאליק והקריות.

**בכבוד רב,**
אתי מלול לוי,
בשמה של קהילת קריית ביאליק והקריות


אתי מלול לוי    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי אתי מלול לוי יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...