מתחם BE
אנו, סטודנטים המתגוררים (או שהתגוררו) בבניין "Be" בקריית שמונה, קוראים לכם להצטרף ולחתום על עצומה דחופה לפני פנייה לתקשורת.
במשך תקופה ארוכה אנו מתמודדים עם חיובים גבוהים ולא מוסברים, היעדר שקיפות מצד הנהלת הבניין וחברת הגבייה, ודרישות תשלום רטרואקטיביות שנוצרו בנסיבות שלא היו בשליטתנו. כל זאת, בזמן שרבים מאיתנו כלל אינם שוהים בבניין בשל המצב הביטחוני – אך ממשיכים להיות מחויבים בתשלומים מלאים.
מדובר בפגיעה חמורה בציבור סטודנטים, ואנו דורשים בדיקה מיידית, עצירת החיובים והסדרה הוגנת של המצב.
חתימתכם חיונית כדי לחזק את הפנייה ולתת לה תוקף ציבורי ותקשורתי.
צרו קשר עם המחבר
נהל את החתימות שלך
האם לא קיבלת את מייל האישור? או שאתה מעוניין להסיר את החתימה שלך?
נהל את החתימות שלך| התחבר על מנת לנהל את העצומה שלך. |
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.