מחזירים את יעל למתחם

לחברת דנאל,

 

מהו בית אקשטיין עבורנו, העובדים?

 

בית אקשטיין הוא מקום שמחייב ערכיות, הכלה, סובלנות ושיקול דעת אינסופי. אנו פועלים בשיתוף פעולה ובגמישות רבה עם המועסקים שלנו ועם הצוות. תהליכי ההתפתחות והצמיחה שאותם אנו מובילים מקנים למועסקים ערכים, אמון וביטחון, ובכך תורמים משמעותית לשיפור איכות חייהם.

 

מאז שיעל הצטרפה אלינו, הגענו להרמוניה במתחם התעסוקה שהייתה חסרה לנו תקופה ארוכה. היא בנתה צוות מצוין וערכי בזכות יכולתה לזהות חוזקות ולהוציא מכל אחד מאיתנו את המיטב. יעל חושבת מחוץ לקופסא, לוקחת כל בעיה והופכת אותה לאתגר שמעודד צמיחה והתפתחות. יכולתה של יעל לראות כל בעיה כהזדמנות מעוררת בנו השראה ומדרבנת אותנו לשיתוף פעולה ולמציאת פתרונות יצירתיים.

 

לאורך תקופתה במתחם, יעל הביאה לידי ביטוי תכונות ניהול יוצאות דופן. היא אינה רק מנהלת, אלא גם מנהיגה שמספקת הכוונה ותמיכה. בזכותה, העבודה במתחם מעולם לא הייתה נעימה, פורייה ורגועה יותר. האווירה הטובה וההרמונית שהיא יצרה הפכו את המתחם שלנו למקום עבודה בו אנו גאים לעבוד.

 

עברנו מנהלים רבים בעבר, אך אף אחד מהם לא הצליח להשיג את מה שיעל השיגה בתקופה כה קצרה. היא הוכיחה שהיא לא רק מתאימה לתפקיד, אלא גם חיונית להצלחת המתחם. יעל מביאה עמה שילוב של יושרה, מקצועיות, ומסירות נדירה. כאשר היא מזהה בעיה היא דואגת לקחת את המצב ולהשתמש בו כאתגר למידה. דבר שלא כל אחד יכול לעשות. יעל מעודדת את צוות העובדים להשתתף ולהביע את עצמם .מכוונת כל אחד ואחת להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא. היא חלק נכבד מכל מה שקורה פה .השיתוף במידע ,ההקשבה וקבלת ההחלטות הנבונה עושה את שלה ומכאן הצמיחה והפריחה.

 

החלטות ההנהלה האחרונות, ששולחות מנהלים בין שני מתחמים ומאלצות אותם לתפקד במספר רב של תפקידים בו זמנית, יוצרות לחץ ופוגעות באיכות הניהול בכל אחד מהמתחמים. אנו חווינו זאת ממנהלים קודמים שלא עמדו באתגר זה ונכשלו. המתחמים דורשים ניהול מרוכז ומסור, והעומס הנוסף פוגע ביציבות ובפרודוקטיביות.

 

על כן, אנו, צוות מתחם התעסוקה ברעננה, מבקשים מכם לשקול מחדש את החלטתכם. יעל חיונית להצלחת המתחם שלנו ואנו מאמינים שהיא המנהלת הנכונה להוביל אותנו קדימה. אנא הניחו לה להתמקד ולנהל את מתחם התעסוקה שלנו ברעננה כפי שהיא יודעת לעשות בצורה הטובה ביותר.                                                          ואתם הרי יודעים זאת!

הפרדת הניהול בין המתחמים תשפר משמעותית את איכות הניהול והעבודה היומיומית של כל צוות המתחם.

 

אנו מקווים שתקבלו החלטה נבונה ובונה להמשך התנהלות תקינה למעש רעננה.

נעריך זאת מאוד. בכבוד רב,

צוות מתחם התעסוקה רעננה

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי אורנה חסיד יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...